در رسانه| عظمتی که قابل وصف نیست

فرزندانی که از قلب پدر و مادرشان متولد می‌شوند و مسیر درمان را زیر سایه محبت بی‌دریغ خانواده سپری خواهند کرد و درد تنهایی را در سایه محبت پدر و مادر نخواهند چشید. آقا و خانم زرندی ۳ فرزند نیازمند درمان را به فرزندی پذیرفته اند و حضور آن ها را لطف خدا و موهبتی از جانب امام رئوف می‌دانند. عصر یک‎شنبه گذشته منزل صمیمی این زوج میزبان تولیت آستان قدس رضوی بود.

به گزارش «خراسان رضوی»، تولیت آستان قدس رضوی در دیداری صمیمی با خانواده‌ای که سه کودک نیازمند به درمان را به فرزندی پذیرفته‌اند، با بیان این که زبان من در سخن گفتن از عظمت کار شما عاجز و اَلکَن است، گفت: این کار بسیار بزرگ انسانی و اسلامی را نمی‌توان توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: بعضی در خانه‌های خودشان با کلی خدم و حشم فرزندان‌شان را بزرگ می‌کنند. شما در خانه‌ای کوچک، آن هم مستأجری، با وجود دو تا آقازاده که خدا حفظ‍‌شان کند، با این که بدون بچه هم نبوده‌اید، این 3 فرزند را به سرپرستی قبول کرده اید، خیلی‌ها به همین دو فرزند قناعت می‌کنند. وی تصریح کرد: در حالی که خداوند 2 فرزند به شما عنایت کرده است، 3 بچه هم آورده‌اید. من مانده‌ام در این کار، این بهترین، انسانی‌ترین و اسلامی‌ترین کار است. شما بچه‌هایی را که پدر و مادر ندارند، از مهر و محبت پدر و مادری و کانون گرم خانواده بهره‌مند می‌کنید. نمی‌دانم کار شما را چطور توصیف کنم، از من که برنمی‌آید. این سه تا بچه، حقیقتا توفیقات الهی برای شماست. این حوصله، صبر و تحمل شما، سه بچه که هر سه نیازمند درمان هستند و مشکلات جسمی جدی دارند، بزرگ می‌کنید و به درمان‌شان می‌رسید. عظمت کار شما پیش خدا محفوظ است، خداوند شما را دوست داشته و ذهن‌تان را به آن سمت هدایت کرده است.  تولیت آستان قدس رضوی گفت: شما با یک زندگی حداقلی، در خانه‌ای اجاره‌ای، این کار را انجام داده‌اید، خداوند به شما پاداشی می‌دهد که قابل وصف نیست. این نگاه شما که نگهداری از بچه‌ها را نعمت خدا و توفیق الهی می‌دانید، نکته عظیمی است. بعضی افراد فرزند بیمار خودشان را قبول نمی‌کنند و به مراکز نگهداری می‌سپارند. شما 3 بچه با این شرایط را مثل فرزند خودتان برای رشد و سلامتی روح و جسم‌شان پذیرفته اید، لحظه ‌لحظه عمر و نفس آن‌ها ثواب و اجر برای شماست

کد خبر 113020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد